Saturday 12 April 2014

Lokasi Branch Baru Shaklee di Taman Sri Rampai

Minggu lepas Arfah ada nak beli barang dari Shaklee and since time tu ada di KL saje lah nak gi cari branch Shaklee di Taman Sri Rampai yang baru dibuka. Tengok alamat yang diberi, No. 32, Jalan Rampai Maju 3, Taman Sri Rampai.

Arfah pergi dengan suami dan bawa semua anak-anak bersama. Suami cakap dia tahu area tu jadi based on alamat tu kami pergi ajelah ke Sri Rampai. Katanya Sri Rampai tu area pejabat immigresen wangsa maju tu lah. So, since dia macam confident jer...kami pon pergi area immigresen tu. Pusing punya pusing punya pusing blok tu tak derrrrrr pun branch Shaklee nyer. So jalan depan sikit macam ada blok baru. Sri Rampai Business Park kalau tak silap area tu. Pusing lagi di situ..pun tak jumpa gak.

Last last saya whatsapp di group Shaklee saya and tanya kalau ada orang yang dah pernah pergi branch baru tu. Owhhhhhh...rupanya branch tu seberang sana jalan besar tu~~~ haha silap side rupanya.

Kire dari main road dari Setiawangsa tu, ambil kiri di traffic light. Jalan straight dan akan nampak Wisma Rampai sebelah kanan and depan sikit ada Megan Setapak sebelah kiri. Lepas Megan Setapak tu ada tasik sebelah kiri juga. Lepas tasik tu kene masuk kiri...ada blok kedai yang baru siap yang ada Wahab Cendol kat row depan tu. Branch Shaklee tu ada di Jalan Rampai Maju 3...dia kedai yang paling hujungggggg sekali.


Arfah cuba cari di Google Maps tapi malangnya sebab area ni blok baru so masih belum ada dalam tu. Tapi boleh agak2 kot based on gambar di atas yer? Basically lepas nampak tasik sebelah kiri tu ambil kiri di blok kedai yang baru. Masuk and cari Jalan Rampai Maju 3. Insya Allah, tak susah pun.

Semoga post kali ini akan membantu anda. Yang baik-baik itu dari Allah dan segala cacat ela itu datangnya dari saya sendiri.

Lots of Love,
Arfah Umar

0 comments:

Post a Comment