Sunday 2 March 2014

MAUWL5KBEOF..upss~ Adjust sikit....

Assalamualaikum. Kalau ada yang pernah baca post Arfah about sebulan setengah yang lepas...ada Arfah buat post tentang misi Arfah Umar untuk turunkan berat badan sebanyak 5kg by end of February. Well, harini dah 2 Mac...dan harus saya akui...misi itu belum berjaya dilaksanakan. =( Walaupun sedikit sedih dan kecewa dengan diri sendiri...Arfah masih belum give-up!!



Dalam peperangan untuk memperbaiki diri sendiri memang sometimes kita tak boleh nak meet target kita mengikut yang dirancang. Namun, tak bermakna kita harus give-up dan berhenti mencuba. Misi ini ialah sesuatu yang dibuat bukan untuk niat lain selain untuk memastikan Arfah sendiri sihat dan bagi mengelakkan pelbagai penyakit berbahaya yang mungkin terjadi sekiranya tubuh terlebih berat badan.

Kenapa misi ni tak berjaya? Hmmm..macam-macam sebab boleh diberi...tapi at the end of the day, semuanya alasan semata-mata..betul tak?? Jadi, Arfah taknak buang masa fikir kenapa misi nak turunkan 5kg ni tak dapat dicapai. Arfah salahkan diri sendiri yang tak cukup berusaha...and let it go~

So, what's next? Seterusnya..Arfah lancarkan misi baru.....muahahaha~ Misi Arfah Umar Will Lose 5Kg By End Of March or MAUWL5KBEOM!! Hehehehe. Kita adjust sikit. Cuba lagi bulan ini. No reason why not betul tak? You can do it Arfah!!



Ok lah...setakat ini ajelah entry kali ini. Perut dah lapar..nak pergi cari something untuk isi perut ni. Doakan semoga Arfah berjaya dalam misi ini pula yer! Thanks semua~~

Semua yang baik-baik itu datangnya dari Allah dan semua cacat cela itu adalah daripada saya sendiri.

Lots of Love,
Arfah Umar

0 comments:

Post a Comment