Thursday 12 September 2013

First dream come true!

Terlebih dahulu saya ingin menyatakan bahawa sesungguhnya saya berasa sungguh2 bersyukur dan berterima kasih pada Allah S.W.T yang telah memurahkan rezeki saya dan telah memberikan kepada saya segala2 yang terbaik untuk saya. Alhamdulillah syukur.

Harini saya check balance dalam akaun saya dan muka saya begini...


Mana tak nya, rupe-rupenye bonus bulan ogos dari Shaklee dah masuk!!!

Happy sangat2. Tapi kalau semua nak tahu..saya bukan happy sebab dapat duit. Happy tu happy laa sebab dapat duit. Tapi benda yang paling membuatkan saya rasa gembira tak terkira ialah sebab saya dah berjaya mencapai impian saya yang pertama dalam Vision Board yang telah saya buat masa mula2 join Shaklee dulu.
Kalau ada yang tak pernah tgk vision board saya tu ha ni dia..

Benda pertama yang saya impikan masa tu ialah untuk naik rank sebagai supervisor pada bulan ogos 2013 dan untuk mendapat income 4-angka buat pertama kali dari bisnes Shaklee saya ini. Masa buat ni, saya tak confident mana pun yang impian saya tu boleh tercapai. Yer lah..saya baru join dan terus aktif dengan Shaklee ni baru 3 bulan kotttt. Tapi alhamdulillah..rupa2nya memang rezeki saya telah tertulis dan syukur impian saya dah tercapai. Ini dia print screen bonus 4-angka saya yang pertama dari Shaklee..
Kalau nak di ikutkan takde lah banyak sangat pun..baru seribu lebih. Tapi bukan jumlah tu yang buat saya gembira. Tapi, the fact yang saya berjaya kecapi something yang saya set untuk dapatkan. Hehe. 

Oleh kerana impian saya yang pertama dah tercapai. Saya dah update Vision Board saya. Haaa..ini dia vision board saya yang updated. Version 2 laa kiranya. hehe. Jeng Jeng Jeng...


Alright Arfah...vision board updated! Hehe..so new target is for a 5-figure income from Shaklee by July 2014. Exactly one year dari tarikh saya join Shaklee. Cam susah jerrr nak naik gaji dari 4-angka ke 5-angka dalam masa setahun kan? Tak peduli! Itu yang hati saya nak. Insya allah saya akan berusaha dengan sedaya upaya untuk capai cita2 saya itu. Tapi sebelum itu...next in the list is for my KIA Forte in Feb 2014!!! I can do it! Saya yakin dengan diri sendiri. Be positive! Insya allah..nothing is impossible. 

Lots of Love,
Arfah Umar



0 comments:

Post a Comment