Thursday 12 September 2013

Cabaran wajah berseri dalam 30 hari!

Assalamualaikum semua. Apa khabar? Sedar tak sedar Syawal pun dah hampir habis..namun sempat lagi bagi mereka yang belum lakukan untuk berpuasa 6 hari di bulan syawal. Hadis mengatakan bahawa berpuasa sebulan di bulan Ramadhan dan diikuti dengan 6 hari di bulan Syawal adalah seperti berpuasa selama setahun. Masya allah...besarnya ganjaran yang allah nak beri pada kita. Jadi janganlah disia-siakan yer semua.


Kembali pada topik yang ingin saya bincangkan hari ni. Sebenarnya ada kaitan juga dengan intro tadi. hehe. Sebenarnya sejak raya nih saya asyik makan, makan dan makan lagi. Makan benda2 yang tak berapa sihat pulak tu. Time-time raya ni faham2 aje lah...rumah terbuka memang ada merata2. Makanan yang dihidangkan pula mesti ada ketupat, lemang, nasi impit, kuah kacang, rendang dan macam2 lagi laa makanan standard time raya. 

Masa makan tu best aje kan...layan jer. Sumbat macam dah takkan dapat makanan dah. hehe. Takyah malu2..same jer kebanyakan orang kat Malaysia nih. TAPI, lepas seminggu melahap...arghhhhhh apa dah jadi dengan kulit muka saya??!! Dah mula naik jerawat, berminyak dan nampak kusam. Homaigodd. Kesan kesemua makanan tu sungguh drastik dan extreme. 

Sebab itulah saya bercadang nak buat cabaran wajah berseri 30 hari ni. Kenapa 30 hari? Entah lah..saya pun tak tahu kenapa. Mungkin sebab kebanyakan sel2 dalam tubuh kita ambil masa lebih kurang 30 hari untuk regenerate ataupun bertukar baru.

Jadi kepada semua yang dah ada ESP dan Shaklee Collagen Powder. Mari cabar diri sendiri untuk dapatkan kulit yang cantik, licin dan lembut. Camne nak buat? Haa..senang aje...pagi2 pastikan anda minum secawan ESP. Ambil sesudu ESP dan bancuh dengan air kosong ataupun air susu..pastu minum. Malam2 pula sebelum tido tu..bancuh stgh sudu teh collagen powder dengan air ataupun yoghurt...pastu tempek tebal2 kat muka tu. Biar dia kering..tunggu laa dalam sejam camtu ke..pastu cuci muka tu. Amalkan tetiap hari untuk 30 hari berturut2. Insya allah..memang akan rasa dan nampak perbezaan pada kulit anda. Selamat mencuba!



Eh..ada yang tak ada ESP dan Shaklee Collagen Powder ke? Haa..kalau takde hubungi lah saya. Saya bagi harga cun punyer utk anda! =)

Jika anda inginkan maklumat lanjut, bolehlah hubungi saya, Arfah Umar, Pengedar Sah Shaklee (ID#: 959091) melalui email - sayanak.sayanak@gmail.com atau melalui whatsapp/sms/tel - 012-5927912

0 comments:

Post a Comment