Sunday 18 August 2013

Saya nak ibu dan bapa saya bebas dari sakit sendi dan tulang

Sesekali balik kampung baru kita boleh lihat dengan mata sendiri dan tahu bahawa sebenarnya ibu bapa kita semakin tua dan tubuh badannya semakin lemah. Sakit-sakit seperti sakit lutut, sakit belakang, sakit sendi, sakit tulang dan sebagainya sudah menjadi lumrah. Sebagai anak yang telah dibesarkan dengan penuh kasih sayang oleh mereka, hati kita menjadi sedih melihat mereka terpaksa mengharungi seharian dengan penuh kesakitan.



Jangan biarkan mereka terus menerus menahan kesakitan setiap hari. Bantulah mereka ringankan kesakitan mereka dengan set sendi dan tulang dari Shaklee.


Mengapa anda perlu mencuba set sendi dan tulang ini?? Bagaimana is membantu memulihkan dan manjaga kesihatan sendi dan tulang??

1.Ostematrix 
Ostematrix dari Shaklee mengandungi Kalsium yang sangat penting untuk kesihatan tulang, otot dan ligamen. Ianya juga mengandungi Magnesium yang diperlukan untuk mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang dengan mencegah pembentukan kalsium dalam tisu-tisu lembut dan sendi-sendi. 

2.Advanced Joint Health Tablet
Advanced Joint Health Tablet telah direka khas untuk membantu memulihkan dan menjaga kesihatan sendi. Ia bertindak dengan menyokong keselesaan sendi, memelihara tisu penyambung yang sihat dan juga meningkatkan kesan kusyen.

3.Omega Guard 
Omega Guard Shaklee pula mengandungi Omega3 yang sangat berkesan melawan degradasi tulang rawan. Fungsinya islah untuk membantu mengurangkan inflamasi atau keradangan dan juga bertindak sebagai pelincir. 

Gabungan ketiga-tiga produk ini insya allah mampu mengurangkan kesakitan yang dialami oleh ibu dan bapa anda. Kita perlu berikhtiar disamping berdoa kepada Allah agar membantu ibu bapa kita dan memberikan mereka kesihatan tubuh badan.

Untuk harga istimewa atau untuk sebarang pertanyaan hubungi saya - Arfah Umar, Pengedar Sah Shaklee (ID#: 959091) di email - sayanak.sayanak@gmail.com atau whatsapp/sms/tel di nombor 012-5927912

0 comments:

Post a Comment