Saturday 3 August 2013

Saya nak rasai kehebatan Vivix

Apa itu Vivix?
Produk Vivix™ dari Shaklee merupakan satu penemuan menakjubkan bagi membantu melambatkan penuaan di peringkat sel. Saintis dari Shaklee telah menghabiskan masa bertahun lamanya untuk menyelidik dan mencipta formula khas Vivix yang mengandungi kandungan Resveratrol tinggi.




Apakah bahan utama Vivix?
Antara ramuan istimewa vivix ini ialah anggur Muscadine dari eropah yang mengandunyi kandungan Polyphenol yang tinggi. Pasti anda sering dengar org barat yang mengagungkan "red wine" dan sering mengatakan bahawa ianya bagus untuk kesihatan badan. Nah..dengan Vivix ini, kita juga dapat memperoleh khasiat seperti mereka namun tidak perlu meminum walau sedeguk pun arak tersebut. Anggur Muscadine ini mengandungi 6 kali ganda kandungan Resveratrol (bahan penting dalam Polyphenol) berbanding anggur biasa yang bertindak sebagai anti-oksida.
















Apakah kebaikan Vivix?
- ianya bertindak ke-atas sel-sel badan dengan melindungi DNA sel tubuh kita dari radikal bebas dan memperbaiki sel-sel yang rosak. Dengan ini ianya secara langsung membantu melambatkan proses penuaan dari peringkat sel.

- membantu meingkatkan kesihatan jantung dan sistem kardiovaskular badan. (sangat bagus bagi pesakit jantung)

- melindungi badan dari penyakit dan melawan penyakit dengan kandungan anti-oksida yang tinggi. (membantu pesakit kanser melawan sel-sel kanser)

- senang diserap kedalam sel badan kerana ianya dalam bentuk cecair berbanding menelan pill yang mengambil masa yang lama untuk diurai. (sangat bagus untuk warga tua kerana sistem pencernaan mereka semakin lemah)

JIka anda ingin mencuba vivix, jangan segan silu..hubungi saya - Arfah Umar melalui email sayanak.sayanak@gmail.com atau whatsapp/sms/telefon saya di 012-5927912.


0 comments:

Post a Comment