Friday 2 August 2013

Saya nak kulit sihat!!!

Assalamualaikum semua. Apa khabar? Saya doakan semoga kita semua sentiasa dilindungi Allah dan sentiasa mendapat keredhaan-Nya..insya Allah. Baiklah, produk pertama yang ingin saya perkenalkan kepada anda ialah Shaklee Collagen Powder.




Kenapa saya promote produk ini? Sebab utamanya ialah saya pun guna produk ini dan ternyata ia berkesan untuk saya. Kulit saya mmg bermasalah...kering, tona tak sekata dan sering terkupas dan berkuping. Banyak produk saya guna tapi sebab kulit saya sensitif, selalunya akan jadi ok sekejap tapi after a while akan jadi laaaagi teruk. Kulit jadi nipis dan mula pedih2..pecah2 dan memang tak selesa. Sebab tu, saya memang tak guna produk kecantikan walaupun banyak dah beli dan ada dirumah.

Tak tahu kenapa, saya terbuka hati untuk mencuba collagen Shaklee ini. Setelah 3 hari guna produk ini saya sudah boleh rasa dan nampak perbezaannya. Kulit saya jadi licin dan lembut. Kalau dulu di sekeliling hidung dan tepi mulut saya sedikit gelap..sekarang tona dan sekata. Alhamdulillah Shaklee Collgen Powder berkesan membuat kulit saya lebih sihat. Bagi saya itu yang lebih penting..kulit yang sihat.

Kalau ada sesiapa yang ingin merasai kehebatan Shaklee Collagen powder ini sila hubungi saya melalui facebook saya siti noor arfah, email saya sayanak.sayanak@gmail.com ataupun whatsapp/telefon saya dengan nombor 012-5927912.

Semoga kulit anda juga insya allah menjadi lebih cerah, licin, gebu dan yang paling penting..lebih sihat!

Lots of Love,
Arfah Umar

0 comments:

Post a Comment